ikona.png, 0 kB Nokturno.net / tvorba / dílko

+ přidej: dílko | obrázek» přihlásit | zaregistruj se

Jamm na Barbarské osadě

19.04.21 | Utrhor, @, další tvorba | 1336 x | vypínač

S kombem a klávesy na Osadu to trampové asi nechodili, ale já jedu i s dětmi k Mamutovi – přes Prostějov – nákup v Albertu a maskovací tašky – policie je bdělá – ale na neorganizované srocování se jí údajně dohlížet nechce – ale kdyby něco, jedeme z nákupu v Albertu – Brno – Zvonařka, setkáváme se s Ivanem a Votavou – ten táhne kytaru – do Bíteša – tam další přestup a konečně v Radoškově. Dokodrcali jsme se na smyčku - cesta po zimně samá díra autobus jel krokem – užili jsme si výhledů k Svaté hoře – les poražených stromů něčím připomíná Votavovi Jurský park – asi že to tam sešrotoval procházející dinozaur – tak to zrychtuje leda vypitý dřevorubec .

Na kraji obce nás zdraví starý Horset v černém mundůru security – to háro mu teda zůstalo, ale pěkně šedivé – to má asi z těch děcek a rodinných obědů – Dobrý den – ááá to není předčasně zestárlý Horset – ale nějaká čiperná místní babka traktoristka v montérkách – pardón – dobrý den…

Před bývalou školou líčíme Votavovi smutný osud trampa Zappa co si tu budovu koupil na stará kolena, že tam bude mít hospodu – měl – údajně půl roku – moc si toho neužil a umřel … Budova školy stojí dál – je na prodej – duch první republiky a trampingu z ní ještě nevyvanul ….

Scházíme zkratkou přes pole k Osadě a Mamutovu srubu – je doma – půjdeme na výlet – koncentrovat se na koncert večerní – cestou indiánů ze SRN a Jugošky – hledat Poklad na Stříbrném potoce – a opravdu bylo to dobrodružně romantické – za Lesním Hlubokým do rokle k potoku – brodit se co chvíli překračovat padlé kmeny – uspořádat na mýtině levicovou přednášku – u stromku nad potokem v mechu a mlze jak ze Stalkera – Komáří mýtina – Štolu Stříbrných dolů jsme našli – za ní ohniště – dali víno – na stromě visí indiánské woodoo – kostra dravce bez hlavy oškubaná zbyly jen letky – biskup září, jak morbidní lucernička ….. a už je tu překonávání vodních toků – po kládách – hroutících se mostech – dosáhli jsme trampských osad v údolí Bílého potoka – necháváme jim tam Antilistí – od skály Pecen stoupáme zpět k Barbarské osadě – tam jsou již netrpěliví – kytary se ladí – Mamut vaří fazole – klávesy zapojeny – začíná večerní jamm z nových i starých písní o hroutících se osadách, systému i Očekávání – romantiky s Houbaři cestou přes Semanín – Hitler jede do Kátmandů – potkává Kanibaly z Třebíče ….. bolí mě hlava do …… Votava jde spát zahrál dobře klávesy v Kátmandů i sólo v Očekávaní – jakož i svoje songy – následuji ho za chvíli – jako večerníček zní rozpravy Ivanovy s Mamutem …………………………….

Přidat komentář

› Online 22

O nokturnu

Nokturno je místem pro všechny milovníky fantasie, dobrého počtení a rozumné rozpravy.