ikona.png, 0 kB Nokturno.net / tvorba / dílko

+ přidej: dílko | obrázek» přihlásit | zaregistruj se

Křivokládsko 26.-29.6.2022

06.10.22 | Utrhor, @, další tvorba | 438 x | vypínač

26.6.2022 - Zachytila jsem na pasece ožralu, ožralu, ožralu / protože se se potácel – pomalu / velmi pomalu / zůstane se mnou a já s ním – pomalu se od něj chlastat naučím / chlastat naučím / tralalalá

Bystřice u Benešova autobusová zastávka - náhradní autobusová doprava… - dálnice – Tadeáš – přeřvává zvuk motorů troubením na kazzu – Radek na brčko plastové s palmovým listem umělým – ze včerejší poutě…

Žid z jízdního řádu nic nezjistil – nechce přiložit ucho k dálnici – Ondřej se ptá PROČ?

9:20 – Jsme ve vlaku na Prahu – Ondřej se šel vycpat – AHA – tak vysrat…

9:49 – Degustujeme slaný štrůdl – co včera napekl Žid – dobrý...

Ondra: Jdu na wecko
Tadeáš: A už se nevracej!!!

Strančice

15:30 – Hospoda Roztoky – konečně jsme našli Vietnamce – na Křivoklátě jsme už byli – na nádvoří pivo – kofola – Vietnamec lepší než Křivoklát – Tati – kup čínskou polívku – a hůlky / jóóó nůdle – tralala …

Křivoklát – zní to tak letně / když kupuji jízdenku / naposledy jsem tam byl asi v roce 1988…

Česnek
Protlak
Olej
Sůl
Vodu

Sedíme stále v Roztokách před Vietnamcema – máme už i hůlky na požívání čínských dehydratovaných smotků – večeře bude výživná…

27.6.2022 – Asi poledne – jsme v hospodě U rozvědčíka – vypadá to jinak než ve filmu Zlatí úhoři – vzpomínám na Návrata a jeho zhuleneckou hlášku: Zlatí úhoři – výborný Československý film z roku 1968 – tak jsem se na ta místa dostal – pivo ze stánku – hospoda zatím nefunguje – děti mega zmrzlinu – za chvíli se půjdeme koupat do potoka – chce se mi spát – včera vypit – RUM a půl – ráno dopito – večer šel kolem jeden člověk – bo uměl cvičit motýly a jedna bytost (basák) a pes – panáky jsme do nich nalili – teda kromě motýla a psa – oheň byl – nudle uvařeny – zábava s hůlkama – jídlo s těmito nástroji je soustředění…

Potok u hospody:

...přehrada vypuštěna hledáme kámen co si koupil Ráďa na Křivoklátu - přichází důchodce z blízké chaty a upravuje prkna hráze - přehrada se opět napouští - voda kalná, ale nedá mi to - opět zvedám prkna a vodu vypustím - najdu kámen - důchodce mě sleduje - vrací se odnáší si prkna přehrady do chaty - a je to ....

Úterý 28.6. – poledne před Vietnamci tentokráte v Broumech – jsou hustě zásobeni – včerejší bouři jsme přežili – nebeské představení bylo úžasné – už ani nevím, který blesk zvítězil v hitparádě – cesta tunelem deště v mojí hlavě – byl opět oheň, i vosy, nudle s Trenčanským párkem…

Tadeáš má trochu dobrý nanuk – takže ho budu muset dojíst…

…ráno nás kontroloval pracovník LČR ---- Ještě, že jedete!!! Dejte nám bacha na oheň a děcka – půjčím si auto – a jedu pro pivo a RUM – hned jsem zpátky ….

…nafukovací karimatka je na hovno – když jí propíchnete – zjistíte, že v ní je plno vzduchu – jinak nic…

… jak na to masíčko / pere to sluníčko…

Z Broum odjíždíme autobusem směr Vraní skála , cyklistům jsme dali Antilistí – znali Mamuta – borka vypadala, že je vyjetá, ale asi to má od přírody – někteří lidi se mají, že stavy mají - zdarma…
Vraní skále jsme dali napít rumu – bo u vrcholové knihy měla zabudované kovové brčko.

Sestoupili jsme k plechovému altánu, který měl dříve nátěr, jako mochomůrka – bylo tam ohniště – Ondra vařil polívku – lavice – krávy – v noci opět bouře – do přístřešku teklo – kapky do nosu – průhledy do jiných světů – ráno motolice – přicházíme do Zdic – nákup snídaně – na náměstí – pak na vlak do Prahy….

Konec

Přidat komentář

› Online 17

O nokturnu

Nokturno je místem pro všechny milovníky fantasie, dobrého počtení a rozumné rozpravy.