ikona.png, 0 kB Nokturno.net / články / diskuze

  

+ přidej: dílko | obrázek» přihlásit | zaregistruj se

Diskuze ke článku: Stín meče. Sledovat diskuzi přes RSS rss.

 Přidat komentář 



[<<]-[<]/2 [>]-[>>]
[29] čtenář ikik | @ | odpověz | 07.03, 15:02 | # | 0 přínosný nepřínosný
ikonka
znáš negart grup hry pro jed no ho hráče já jo
[28] čtenář ikik | @ | odpověz | 07.03, 15:00 | # | 0 přínosný nepřínosný
ikonka
re: [27] čtenář ikik: ach jo tet hraju lone wolf páni temnot
[27] čtenář ikik | @ | odpověz | 07.03, 14:58 | # | 0 přínosný nepřínosný
ikonka
to se mi taky stalo
[26] čtenář maser | @ | odpověz | 22.09, 18:07 | # | 0 přínosný nepřínosný
ikonka
Já jsem se "Stínem" strávil nejlepší léta svého pařanského dětství/mládí. Začal jsem s DrD, ale jeho pravidla mě vůbec neoslovila, pak jsem přešel ke Stínu, kde jsem dělal Nejvyššího dvou družinám něco přes 8 let. Během této doby jsme si pravidla uzpůsobili podle svého, dokonce jsme vytvářeli nová kouzla a schopnosti pro některé postavy, protože jsme se dostali za rozsah základních pravidel. Zkoušeli jsme k tomu i Adad, které taky nebyly špatné, ale ztroskotalo to na lenosti překládat to z anglinčtiny. Dnes bohužel ve svém okolí nikoho kdo by Stín hrál neznám, což mě mrzí. Občas hrajeme podle silně upravených pravidel (prakticky je nepoužíváme).
[25] Skaven | @ | odpověz | 02.01, 21:46 | # | 6 přínosný nepřínosný
ikonka

re: [24] čtenář milan horak: zkus si pořídit novou verzi pravidel, tam je obsah…

[24] čtenář milan hora | @ | odpověz | 02.01, 20:48 | # | 4 přínosný nepřínosný
ikonka

na kolikate strance najdu treba iniciativabojova nebo neco dal pak dovednostni body nebo viska vek vaha pa utok -pruraz-obrana-zraneni-iniciativa-delka-munice-rosach-dosah-vyvolani-trvani-element-stupen-

[23] čtenář ASTRALIEN | @ | odpověz | zobraz12.12, 13:39 | # | -12 přínosný nepřínosný
[22] čtenář ASTRALIEN | odpověz | 12.12, 13:37 | # | 3 přínosný nepřínosný
ikonka

re: [20] čtenář Nitril: Ahojky, taky jsme si koupili Stín Meče a zhodnotili jsme, že nějaké (asi ani moc velké) úpravy bude chtít. Můžu se zeptat, jaké jste udělali vy? Díky. Kdyžtak mi to napiš na email.

[21] Skaven | @ | odpověz | zobraz25.09, 14:24 | # | -2 přínosný nepřínosný
[20] čtenář Nitril | odpověz | 25.09, 13:56 | # | 11 přínosný nepřínosný
ikonka

Musím říct, že Stín meče není zase tak špatná hra, v některých ohledech podle mého názoru lepší než Dračí doupě. Měl jsem možnost obě hry porovnat a po dvou souboujích jsem se přiklonil ke Stínu. V současné době hraje naše skupina již pátým rokem a po určitých úpravách jsme si vytvořili ucelený systém pravidel. Stejně ale při hraní je nakonec nejdůležitější atmosféra světa a přesvědčivé hraní postav. Mnohdy to dokáže odlehčit i zdlouhavé (leč realistické) souboje. Závěrem: Dle mého názoru by za pixie měli hrát pouze zkušenější hráči, nebo raději žádní.

[19] Skaven | @ | odpověz | 09.09, 16:40 | # | 5 přínosný nepřínosný
ikonka
Například tam byla nová rasa místo kentaura. Ale myslím, že v tom by sis lépe pokecal s Kvinkunxem (viz rozhovor...)
[18] čtenář Jerson | odpověz | zobraz09.09, 11:35 | # | -2 přínosný nepřínosný
ikonka
Vím, že měl druhé vydáním, ale to jsem neviděl ani nečetl. Jaké byly základní rozdíly?
[17] Skaven | @ | odpověz | 07.09, 08:46 | # | 10 přínosný nepřínosný
ikonka
A víš že stín meče měl druhé vydání (teda pokud jsi nehrál to druhé...)
[16] čtenář Jerson | @ | odpověz | 07.09, 08:40 | # | 5 přínosný nepřínosný
ikonka
Mám tyhle pravidla doma a rok a půl jsme podle nich i hráli. Bylo to celkem dobré, až na pixieho mága, který všechny strašně štval, protože nepřátele usmažil a jedna rána ho zabila. Stejně tak zbraňové poměry byly špatné, protože menší postavy byly v boji nepoužitelné, zato velké měly značnou výhodu (třeba felk). Pak jsme zkoušeli Stín meče trochu upravit, ale protože to dost dobře nešlo, začali jsme tvořit vlastní pravidla.
[15] Skaven | @ | odpověz | zobraz25.06, 17:31 | # | -12 přínosný nepřínosný
[14] Max | @ | odpověz | 25.06, 17:27 | # | 7 přínosný nepřínosný
ikonka
Howgh:))))
[13] Skaven | @ | odpověz | zobraz25.06, 15:31 | # | -16 přínosný nepřínosný
[12] Max | @ | odpověz | 25.06, 14:42 | # | 3 přínosný nepřínosný
ikonka
SM byl podle me spatny prukopnik, viz. nize. Dobry prukopnik byl Chvatil a jeho Arena, to ma hlavu a patu, i kdyz to neni primo RPG. Ale taky jsem to nikdy nehral:)))
[11] Skaven | @ | odpověz | 25.06, 14:22 | # | 7 přínosný nepřínosný
ikonka
No jo, Stín meče prostě byl takový průkopník. Já bych to možna nazval Cimmrmanovským krokem stranou, ale někdo přeci musí ohledávat tyhlety slepé uličky...
[10] Max | @ | odpověz | 25.06, 13:09 | # | 21 přínosný nepřínosný
ikonka
Jj, podobných conů je mrak, ale GameCon byl a možná stále ještě je asi nejoficiálnějším, páč to má v pazourách mj. i Hexaedr, potažmo Altar. Ale fakt nevím a navíc jsme se úplně odklonili od tématu. Ale aspoň jsem si mohl zavzpomínat-chech:)
[<<]-[<]/2 [>]-[>>]

› Online 4

› Zeď




čtenář Antilistí
(28.11.23, 19:14)
Já jsem tady furt...

Lakmé
(19.11.23, 17:13)
Taky sem semtam zabloudím, z nostalgie, pro pocit ...

čtenář Donar Tyr
(11.11.23, 01:51)
Ano, občas se sem vracím do minulosti... Je to hezký pocit :).

natir
(06.05.23, 13:33)
Kamarádové, jste tu alespoň občas? Alespoň na skok? Alespoň?

všechny zprávy | RSS


O nokturnu

Nokturno je místem pro všechny milovníky fantasie, dobrého počtení a rozumné rozpravy.

©1999-2024 Skaven

Shrnutí

komentářů: 14769
článků: 557
obrázků: 3653
dílek: 6445
autorů: 866